zaterdag 6 september 2014

hallo allemaal,

Zo de kweek zit er weer op met veel succes zowel bij de parkieten als bij de zebravinken.
Dit jaar heb ik 15 zebravinken gekweekt. Ik heb twee soorten gekweekt grijze zebravinken
en grijze bleekrug zebravinken. Bij de geelvoorhoofd kakariki's heb ik 9 jonge kakariki's
gekweekt daar ben ik zeer tevreden over. Ik heb 30 augustus meegedaan met de de jonge vogels.
Ik had 6 kakariki's ingestuurd en 7 zebravinken hier onder de uitslag:

kakariki pop:   90 punten
kakariki pop:   90 punten
kakariki pop:   91 punten
kakariki man:  91 punten
kakariki man:  92 punten

En bij de zebravinken had ik er maar een van 90 punten maar daar was ik wel tevreden over.
Maar met de kakariki's ben ik erg blij om zo mooi resultaat neer te zetten. Nou gaan we door
naar de volgende show die in oktober is. En hoop dan weer op zo mooi resultaat.
hier zijn nog wat foto's van de jonge

Lars Schipper








Geen opmerkingen:

Een reactie posten