zaterdag 15 november 2014

Hallo Allemaal,

Zo de tentoonstelling heb ik weer gehad met een goed resultaat.
Met mijn zuivere geelvoorhoofd kakariki's heb ik heel goed gescoord zeer tevreden.
Dit is het resultaat van mijn zes kakariki's die ik had ingestuurd.

Punten:

zuivere geelvoorhoofd kakariki met,

93
92
92
92
91
90

Ik ben hier zelf zeer tevreden over nu zitten ze weer klaar om te gaan broeden.
Met mijn zebravinken heb ik het ook niet echt slecht gedaan alleen het was wel
minder als met de kakariki's met mijn bleekruggen heb ik de volgende punten.

Zebravinken Bleekruggrijs

90
90
90
90
89
88
88

En met alles bij elkaar heb ik 460 punten behaald en had ik de 8 plaats van het klassement.
Nou ga ik binnenkort ook weer met de zebravinken kweken en hopen dat er leuke jongen uit komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten